03
Noi
09

Afacere la cheie

Magazinul online etigari.ro este de vanzare. Oportunitate foarte buna.

Furnizori + stoc + platforma custom e-commerce + baza de date clientii + platforma afiliere.
Parerea mea este ca comertul online este unul din cele mai bune domenii de investit la ora actuala.

Pentru detalii intra pe site-ul magazinului si/sau trimite-le un e-mail.

Anunt aparut prima date pe twitter

2 Responses to “Afacere la cheie”


  1. Noiembrie 9, 2009 la 1:57 pm

    Salut,
    Da-mi mai multe detalii. Vad ca momentan site-ul nu functioneaza.
    Lasa-mi un yahoo mess sau skype sa vorbim.
    Ovidiu

  2. 2 Hermes
    Noiembrie 20, 2009 la 10:23 am

    Eu nu sunt in masura sa dau detalii. Intreaba pe e-mail, cel mai bine.


Lasă un răspuns

